četrtek, 5. november 2009

SLOVO OD MUNCHENA

ETIHAD, prevozno sredstvo naslednjih 12ur

Zbudile smo se v mrzlo novembersko jutro. Ura je kazala 6:15. hitro smo dale nekaj pod zob, se spakirale in poslovile od našega prenočišča. Odhitele smo nazaj na železniško postajo, seveda smo jo takoj našle:)) Kupile smo vozovnico do letališča, stala nas je 2,30 EUR. Še en šok!! Na sredini vožnje do letališča, se je vlak razdelil na dva dela. HM, smo na pravem vagonu ali ne. Glede na to, da je bilo na našem letalu veliko ljudi s potovalkami, nahrbtniki, smo nekak sklepale, da je verjetno to pravi vlak. Tako smo prišle na  Flughafen München GmbH, kjer smo hitro naredile check-in. nato pa je sledilo čakanje, brez kakršnega koli občutka da gremo na potovanje.Po eni uri in pol smo se vkrcale na letalo, družbe ETIHAD (arabski emirati).Letalo je bilo res luksuzno.
Stevardesa
 No razen prostora pa res ni bilo, da bi lahko človek spodobno stegnil noge. Vsak je imel pred sabo svoj ekran, kjer smo lahko izbirali med raznimi filmi (evrobski, azijski, hollywoodkimi,....), glasbo, lahko smo spremljali potek leta in še in še. Seveda sem imela to smolo, da edino meni ni delal ekran. Tako sem se pov leta ukvarjal s stevardesami, da bi mi popravili ekran. tako mi je uspelo pogledati celo en film. No saj sem bila vseeno kar zaposlena. Stevardese ti strežejo hrano za naprej in za nazaj. Na razpolago smo imeli tri menije. Izbrala sem riž, piščanca, vodo, neko jagodno sladico, kruh, dva namaza in krekerje. Ja obrok je bil res ogromen. sledila pa je še kava. Dobili smo tudi nek potovalni paket, v katerem so bile nogavice, čepki za ušesa, očala iz blaga, da nas ni svetloba motila, ščetka in zobna pasta za enkratno uporabo.
Tako smo po skoraj 6 urah prileteli v Abu Dhabi ob 19:00 po lokalnem času (3 ure razlike). Veliko letališče, ki je dobro opremljeno z računalniku, seveda so zastonj. Tako smo bile za naslednji dve uri preskrbljene, danam ni bilo dolgčas. Prvi maili, klepeti,....Čas je tako minil 1,2,3. 
Ob 22:00 pa smo imele let proti Bangkoku in našemu cilju. Prav tako smo letele z ETIHADOM. Let, hrana sta bila podobna s to razliko, da sem tokrat lahko filme gledala tudi jaz.


Obilen obrok na letalu

Ni komentarjev:

Objavite komentar