ponedeljek, 9. november 2009

CHIANG MAI - DVO DNEVNI TREKING 2

2. DAN TREKINGA

Po noči polnega petelinjega dretja smo se zbudili ob 6:15 da smo si ogledali sončni vzhod. Bilo je lepo, visoko v džungli gledati kako se sonce prebuja.

Sončni vzhod v džungli
Sledilo je pospravljanje prtljage in priprave na nadaljevanje poti. Še prej pa zajtrk. Pitje kave, ki je bila zelo neokusna. Za zajtrk dobra umešana jajčka, korenček, čebula, toast, lubenica, ananas. Super zajtrk. Pred potjo še malo počitka, raziskovanje okolice vasi, slikanje. Otroci se sprehajajo po vasi in ne vedo točno kaj bi počeli.
Gorska vas
Nato smo se podali na pot po džungli. Če smo včeraj hodili navzgor, bomo danes hodili strmo navzdol. Kmalu sem začutila bolečine v mojih kolenih. Po približno uri in pol hoje navzdol smo prišli do lepega slapu v sredini džungle. Čas je bil za počitek, relaksacijo in kopanje.

Pot smo naprej nadaljevali čez potoke, en izmed nemcev je padev vodo, hodili smo po deblih, čez skale. Po približno dveh urah hoje smo prišli do raft kampa. Oblekli smo si kopalke in nadeli rešilne jopiče ter čelado, še prej pa nujno mazanje s sončno kremo. Spust z raftom je bil poln adrenalina, skoraj kot na Soči. Po približno pol ure vožnje pa smo presedlali na bambusove splave.

S temi splavi smo se pa spuščali
Nato pa še zadnje skupno kosilo, riževi rezanci z zelenjavo.

Faconar
Ko smo se vrnile v hostl nas je prijazna receptorka razveselila z novo sobo po isti ceni. Vsaka na svoji postelji:) Sledil je večerni ritual. V pralnico, ki je bila zraven hostla smo odnesle umazane obleke, da so nam jih čez noč oprali in posušili. To so na pov podrte kolibe. Notri so pralni stroji, kupi oblek, tako da nas je že skrbelo kako za vraga bomo pa dobile vse obleke nazaj. Za 2kg oblek smo plačale 30BT. Nato pa še večerja in internet (15 - 30 BT/h)

Pogled iz našega hostla na pralnico zraven

Cena 2-dnevnega trekinga je bila skupaj z nekaj barantanja 1600 BT (38 EUR)